משהו חדש ממשיך • הרב אלי בן דהאן

    הרב אלי בן דאהן No Comments on משהו חדש ממשיך • הרב אלי בן דהאן
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות המוניציפאליות נוגעות למעשה בחיי כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל.

    משימותיה ופעולותיה של מועצת העיר משפיעות על חיי היום יום של האזרחים באופן ישיר בחינוך, תשתיות, מיסים, קהילה וכמובן בפן של שירותי הדת.

    גם הרכבן של המועצות הדתיות ובחירתם של רבני הערים, נעשים בשיתוף הרשויות המקומיות, ולמעשה לא ניתן להשלים את התהליכים ללא הרשות המקומית ונציגיה, שמחוברים ליישוב, לצרכיו ולתושביו בנימי נפשם.

    נציגות בולטת שתיבחר בקדנציה הקרובה ברשויות המקומית, יש ביכולתה להביא לשינוי ולשיפור בחיי התושבים. לכן, בחודשים האחרונים אני מסייר כמעט מדי יום ברחבי הארץ מהדרום ועד לצפון. אני מוצא בכל עיר ובכל יישוב צימאון אדיר לשינוי, לעשייה ותחושת שליחות גדולה מאוד.

    לטעמי, רוב רובם של האנשים המתמודדים בבחירות המוניציפאליות, מגיעים עם תחושת שליחות. אני רוצה לתת לכם לדוגמה את ההתמודדות ביישוב שלומי. שם, מפלגת הבית היהודי החליטה לתמוך במתמודד דודו דר, המתמודד על ראשות המועצה המקומית. דודו, בן היישוב זה שנים ארוכות, החליט לעזוב עבודה מרוויחה כמהנדס תעשייה וניהול לטובת עשיית שינוי.

    התחושה הזו שאי אפשר לשבת מהצד ולדבר, אלא יש להיכנס אל לב ליבה של העשייה המוניציפאלית, היא המדריכה ומדרבנת אותו, כדי לדאוג שהיישוב יפרח וכדי לוודא שגם לילדיו ולנכדיו, תהיה סיבה להישאר בשלומי.

    אני מקווה שבעז"ה למפלגת הבית היהודי תהיה נציגות בולטת ברשויות השונות וכך נגשים את סיסמתנו "משהו חדש מתחיל" גם ברשויות המקומיות.



    0 תגובות